Foto: Needpix
Srbija

DETALJNO: Ko kad može da radi za vikend, a čija će vrata biti zatvorena?

Izvor: 
B92 Pet, 26/02/2021 - 16:03

Na konferenciji za medije Kriznog štaba saopšteno je detaljno kako će objekti raditi tokom vikenda.

Svi ugostiteljski objekti na teritoriji Srbije u subotu i nedelju radiće od 6 do 14 časova, nezavisno od toga da li imaju ili nemaju baštu. Nakon toga, dozvoljena je samo dostava tako da nakon 14 časova nije moguće vršiti ni "šaltersku uslugu" u kafićima i restoranima.

Što se tiče ugostiteljskih objekata u ski-centrima, kako samostalnim tako i onim u okviru hotela, služenje hrane i pića tokom vikenda biće dozvoljeno samo na otvorenom – u baštama. Šalter usluga za objekte na stazama je takođe moguća samo do 14 h. Objekti iz oblasti ugostiteljstva dostavu hrane i pića mogu vršiti 24 časa dnevno.

Hoteli u čitavoj zemlji mogu vršiti delatnosti služenja hrane i pića u svojim restoranima i kafe barovima takođe do 14 časova svim građanima. Od 14 do 22 časa, ova usluga dozvoljena je samo i isključivo osobama koje imaju uplaćen smeštaj u tom hotelu ili nekom drugom kategorizovanom smeštaju. Ovo znači da osobe koje nemaju prijavljen boravak u hotelu ne mogu biti uslužene u hotelskim kafićima i restoranima u subotu i nedelju posle 14 časova. Akcenat u kontrolisanju poštovanja ove mere biće u najvećim ski-centrima u Srbiji.

Tržni centri, prodavnice neprehrambene delatnosti, kladionice, kockarnice, dečje igraonice, teretane, fitnes centri, baloni za fudbal i druge sportove – za dane vikenda radiće takođe od 6 do 14 h. Sportski objekti koji imaju unapred zakazana takmičenja biće dostupni isključivo za te namene i nakon 14 časova.

Objekti koji zadržavaju svoje radno vreme i na koje se ova ograničenja ne odnose

Trgovinski objekti, apoteke, benzinske pumpe, ordinacije, stomatološke ordinacije, laboratorije, pozorišta, veterinarske ambulante

Kozmetički i frizerski saloni, saloni za negu lepote, i objekti iz delatnosti pružanja zanatskih usluga mogu za dane vikenda raditi od 6 do 20 časova.

 

 




Marketing



Najnovije vesti