Justicia Foto: pixabay
Srbija

DJB: Saša Radulović dobio sudski spor protiv Pinka

Izvor: 
Beta Pet, 14/02/2020 - 14:00

Pokret Dosta je bilo (DJB) saopštio je danas da je Viši sud u Beogradu presudio da Televizija Pink plati 90.000 dinara, sa kamatama i sudskim troškovima, njegovom predsedniku Saši Raduloviću zbog povrede ugleda i časti i da je to treća presuda koju je on dobio protiv te medijske kuće. Kako se navodi u saopštenju, predmet spora bila je tvrdnja izneta u tekstu od 20. marta 2017. godine pod naslovom "Evo ko je kandidat za predsednika: Radulović ojadio gradane Srbije za 49 miliona". "Sud je konstatovao da TV Pink nije proverio poreklo, tačnost, potpunost i istinitost informacija pre objavljivanja i presudio da nije smeo objavljivati neproverene tvrdnje za koje je na sudu utvrdjeno da su neistinite", navodi se u saopštenju. DJB je ocenio da je ta televizija iznosila neistinite optužbe na račun Radulovića u jeku predizborne kampanje da bi ga diskreditovala u očima glasača, iako je sud utvrdio da on kao stečajni upravnik nije dobio 495 mesečnih novčanih naknada od 49 miliona dinara i da nije tačno da je sklapao ugovore o knjigovodstvenim poslovima sam sa sobom. Taj pokret je ocenio da politička šteta koja je naneta DJB daleko prevazilazi iznos odštete koju presudjuje sud i da se takve stvari ne bi ponavljale ako bi sud medije koji namerno plasiraju neistine kažnjavao adekvatno. Ovakva sudska praksa je direktan podsticaj za nastavak zloupotrebe medija u obračunu vlasti s opozicijom", dodaje se u saopštenju.




Marketing



Najnovije vesti