• Kupujemo ono što nam trgovci vrlo vešto serviraju

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Petak su obeležili redovi – u tržnim centrima, ispred prodavnica, pa čak i u marketima. Kupovalo se sve – od bele tehnike, preko garderobe do hrane – jer Crni petak tako nalaže.
     
    Urednik portala „Kamatica“ Dušan Uzelac naveo je za RTS da ciljano treba da krenemo u kupovinu, da ne smemo da dozvolimo sebi emotivne reakcije i impulsivnu kupovinu.
     
    „Poenta našeg odnosa prema novcu je da mi njime kupujemo – da mi kupujemo, a ne da nam prodaju, jer svaka akcija je poziv da nam nešto prodaju. Ako mi pre toga nismo definisali šta želimo da kupimo onda ćemo pasti u zamku da kupimo nešto što nam ne treba“, objašnjava Uzelac.
    Navodi da je osnovni cilj trgovaca, ne nas da usreći već da sebi naprave profit, te da mi kupujemo ono što nam oni vrlo vešto serviraju. 
     
    „Kupujemo uz reči – ovo mi može zatrebati, vidi kako su lepe cipele, sve su to emotivne reakcije koje i očekuju trgovci. Moramo da sebi postavimo pitanje – da nam niko ništa ne ponudi šta bismo kupili. E, to sačekamo da bude na popustu, to kupimo i to je najbolje iskorišćeni Crni petak“, objašnjava Uzelac.
     
    Govoreći o cenama proizvoda, navodi da su one konstantno podignute.
     
    „Znači, sve cene koje nam se predoče, bilo da je to za namirnice ili za garderobu, trajno su podignute, tu su marže 200, 300, 500 odsto, ali namerno su tako napravljene da bi oni imali prostora za razne akcije“, navodi Uzelac.
     

    Petak su obeležili redovi – u tržnim centrima, ispred prodavnica, pa čak i u marketima. Kupovalo se sve – od bele tehnike, preko garderobe do hrane – jer Crni petak tako nalaže.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija