• Ombudsman: Svakodnevno 200-250 poziva gradjana zbog prava u vanrednom stanju

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Zaštitnik gradjana Zoran Pašalić izjavio je da ta institucija svakodnevno dobija izmedju 200 i 250 telefonskih poziva i oko 70 mejlova gradjana koji joj se obraćaju u vezi sa zaštitom njihovih prava u vreme vanrednog stanja.
     
    Ombudsman je za Radio-televiziju Srbije (RTS) rekao da je cilj te institucije u vreme vanrednog stanja da se gradjani pridržavaju obaveza koje je Vlada Srbije propisala u cilju suzbijanja epidemije korona virusa ali i da se pritom ne ugrožavaju njihova prava.
     
    „Gradjani nam se obraćaju praktično za sve, najviše u vezi njihovih prava iz radnih odnosa tokom vanrednog stanja, zatim prava osoba sa invaliditetom. Istovremeno, gradjani su svesni svojih obaveza i u najvećem broju ih se pridržavaju“, rekao je Pašalić.
     
    Navodeći da postoji 17 ljudskih prava koja ne mogu biti derogirana tokom vanrednog stanja, ombudsman je dodao da je na inicijativu te institucije brzo rešen problem sa testiranjem gradjana koji su bili smešteni u privremenoj bolnici na beogradskom Sajmu.
     
    „Nama se 3. aprila obratilo 69 gradjana koji su bili na Sajmu, suština je bila da se testiranje na prisustvo virusa obavi brzo. Mi smo potom pozvali Ministarstvo zdravlja i to je uradjeno pa su neki od njih već poslati kućama“, kazao je zaštitnik.

    Zaštitnik gradjana Zoran Pašalić izjavio je da ta institucija svakodnevno dobija izmedju 200 i 250 telefonskih poziva i oko 70 mejlova gradjana koji joj se obraćaju u vezi sa zaštitom njihovih prava u vreme vanrednog stanja.
     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija