Žena za kompjuterom Foto: pixnio
Srbija

Pandemija naterala na onlajn kupovinu i one nepoverljive

Izvor: 
Tanjug Sre, 08/07/2020 - 09:18

Onlajn trgovina je jedina oblast gde se može očekivati rast, čak i građani koji nisu imali poverenja u kupovinu preko interneta počeli su da na taj način pazare u vreme pandemije, zaključak je konferencije "e-commerce revolution" u organizaciji Color Media Communications.

Viceguvernerka Narodne banke Srbije (NBS) Dragana Stanić je istakla da je instant plaćanje najsavremeniji vid plaćanja koji trenutno postoji u svetu, kao i da ga je Srbija uvela mesec dana pre nego da ga je uvela Evropska Unija.

Predsednik Color press grupe Robert Čoban je rekao da smo i dalje "u srcu perfektne oluje" i imamo velike ekonomske posledice.

"Ekonomija i ljudske aktivnosti pokazuju svoju vitalnost u vremenu pandemije i to na platformama na način na koji možemo da računamo i e-commerce nam u tome pomaže. Ovo je nova realnost i nas i naše dece", rekao je Čoban.

Milica Ratković iz Vip Mobile je istakla da je za samo nešto više od mesec dana više od 14.000 ljudi posetilo Vip virtuelnu prodavnicu i dodala da je konverzija odlična jer se upravo na taj način završila prodaja.

Predstavnik kompanije Mercator S Maja Marković kaže da je e-commerce "ušao na velika vrata", kao i da je tu da ostane.

"Na nama je zadatak da stvorimo novu normalnost u kojoj ćemo moći svi da funkcionišemo. Kako bi ceo proces neometano funkcionisao važna je uloga svakog činioca na tržištu u celokupnom lancu internet prodaje, kao što su svi web shopovi, kurirske službe ili logistika, banke i druge platne institucije, IT kompanije sa svojim rešenjima", rekla je Marković.

Predsednica eCommerce Asocijacije Srbije Zorana Milidrag kaže da je edukacija najveća barijera, trgovaca i kupaca.

"Ljudi imaju strah od nepoznatog i ne žele ni da probaju da kupuju online. Desi se pandemija i dođe situacija da ne mogu ništa drugo da rade i probaju kupovinu online i to nije nikakav bauk veće nešto što je lakše od standardne kupovine", navela je ona.

Bojan Pavlović, iz AIK Banke na konferenciji je istakao da je jedina oblast gde možemo očekivati rast e-commerce.




Marketing



Najnovije vesti