Knjaz Miloš Foto: printscreen
Srbija

Pepsiko i Matoni potpisali ugovor o kupovini kompanije Knjaz Miloš

Izvor: 
Beta Uto, 20/08/2019 - 19:22

Predstavnici kompanije "Matoni 1873" (Mattoni 1873), najvećeg distributera bezalkoholnih pića u centralnoj Evropi i "Pepsika" (PepsiCo Inc), prozvođača hrane i pića koji posluje u više od 200 zemalja, potpisali su danas u Beogradu ugovor o kupovini 100 odsto vlasništva u srpskoj kompaniji "Knjaz Miloš".

 

Transakcija, čija cena nije saopštena, odobrena je od strane antimonopolske komisije i obuhvata kupovinu proizvodnih kapacitete "Knjaz Miloša" u Srbiji, kao i brendova kao što su "Knjaz Miloš", "Aqua Viva", "Guarana", "ReMix", "Gusto".
 
Kompanija "Knjaz Miloš", sa sedištem u Aranđelovcu, ima poslovnu istoriju dugu više od 200 godina i jedan je od najvećih proizvođača mineralne vode, bezalkoholnih i energetskih pića u Srbiji. Od 2015. godine do danas bila je u vlasništvu investicionog fonda Mid Europa Partners iz Londona.
 
Generalni direktor "Matoni 1873" Alesandro Paskvale kazao je, prilikom potpisivanja ugovora u ambasadi Češke u Beogradu, da je njegova kompanija "došla da ostane" u Srbiji i da se nada da će moći da pomogne "Knjaz Milošu" da dalje napreduje. On je kazao da će nastaviti da ulaže u razvoj "Knjaz Miloša" i istakao da njegova kompanija već posluje, pored tržišta Češke i u Slovačkoj, Austriji, Mađarskoj, Bugarskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini i da će sada zapošljavati 3.300 ljudi. 
 
Predstavnik "Pepsika" Kristof Gile je podsetio da njegova kompanija ima višdecenijsko iskustvo poslovanja na globalnom tržištu, koja podrazumeva dobru saradnju sa mnogim lokalnim banjama. Istakao je da je partnerstvo "Pepsika" i "Matoni 1873" do sada bila veoma uspešna i da akvizicija "Knjaz Miloša" predstavlja priliku za dodatni razvoj i jašanje partnerstva. 
 
"Pepsiko ima viziju da bude globalni lider u proizvodnji hrane i pića", kazao je on.
 
Generalni direktor kompanije "Knjaz Miloš" Miloš Stojisavljević ocenio je da je kompanija nakon brojnih promena vlasništva i modela upravljanja, sada dobila strateškog partnera, proizvođača sa evropskim i svetskim iskustvom u industriji vode i bezalkoholnih pića.
 
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izrazio je zadovoljstvo što će "Knjaz Miloš", koji 31 proizvod izvozi u 31 zemlju, od danas imati mogućnost da svoje proizvode plasira na 200 svetskih tržišta.
 
On je istakao i da se do sada za poslovni forum Srbije i Češke u septembru već prijavilo više od 150 kompanija iz obe zemlje. "Na tom velikom poslovnom forumu očekujemo još dobrih poslovnih ugovora", rekao je Čadež.



Marketing



Najnovije vesti