• Promocija knjige “Teorija filmske kritike: Elementi za promišljanje filma” Tomislava Gavrića 4. februara u Kinoteci

Podeli vest:

Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

U petak, 4. februara u 13 časova u maloj sali Kinoteke, biće održana promocija knjige “Teorija filmske kritike: Elementi za promišljanje filma” publiciste i filmologa Tomislava Gavrića, koju je objavio Filmski centar Srbije. Na promociji će govoriti Žarko Dragojević, filmski reditelj i publicista, Dr Ivana Kronja, filmolog i kulturolog, i autor Tomislav Gavrić.

Miroljub Stojanović, urednik izdavačke delatnosti u Filmskom centru Srbije, o ovom izdanju je rekao: “Knjiga Tomislava Gavrića, po svom obimu i zamahu, ali i po svojim teorijskim aspiracijama, retka je u srpskom filmskom izdavaštvu. Knjiga sinteze u najboljem smislu reči, Gavrićeva knjiga je izdavački presedan. Ona je to najpre zahvaljujući retkoj teorijskog elaboraciji, erudiciji i analitičkom daru zapažanja. Kroz 13 poglavlja svoje knjige, Gavrić zahteva strpljivog i posvećenog čitaoca, koji će  uživati u problematizovanju ontologije filma, novim pogledima na autorstvo, ali pre svega, na izvanrednim interdisciplinarnim delovima o suodnošenju filma i drugih lepih umetnosti”.

Tomislav Gavrić rođen je 1948. u Valjevu. Studirao je na Filozofskom fakultetu u Beogradu. Bavi se teorijom i estetikom filma, masovnih komunikacija, i prevođenjem. Autor je danas nezaobilaznih knjiga “Moć imaginacije – Eseji o filmskom žanru”, “Metode filma – Ogledi iz teorije filma”, “Rečnik okultizma”, “Rečnik političkog mišljenja”, “Estetika radio drame” i mnogih drugih.

Podeli vest:

Facebook Twitter WhatsApp