Srbija

UZMI RAČUN I POBEDI: 80 000 koverata iz Pančeva, izvučene prve nagrade

Izvor: 
b92/013info Sub, 11/03/2017 - 19:53

U prvom izvlačenju nagradne igre Uzmi račun i pobedi, dovosoban stan u Beogradu dobila je Marina Grković iz sela Mesarci. 

Među dobitnicima automobila nema Pančevaca, a Zoran Mirilović iz Pančeva dobio je putovanje u Grčku.

Dobitnika glavne premije izvukao je nekadašnji košarkaški reprezentativac Igor Rakočević sa ćerkom Vesnom.

Prema podacima organizatora, do 8. marta, iz Pančeva je stiglo 78 882 koverata. Po broju koverata koje učestvuju u naradnoj igri, Pančevo je na četvrtom mestu, iza Beograda, Novog Sada i Kragujevca.

Da je bilo onih koji nisu shvatili pravila igre, govori to što je tek iz trećeg puta izvučena regularna koverta, u kojoj je bilo ime budućeg vlasnika stana u naselju Braće Jerković.

Inače, čak 300 tona koverata nalazi se u bazenu površine 270 kvadratnih metara. U okviru nagradne igre "Uzmi račun i pobedi", večeras je počelo izvlačenje prvih 177 nagrada, ukupne vrednosti 24.288.534 dinara. Među nagradama su stan u Beogradu u naselju Braća Jerkovic površine 51 kvadrat, 12 automobila, četvorodnevno putovanje u Pariz i dva putovanja u Grčku za dve osobe u trajanju od po deset dana. Ukupno je za učesnike igre obezbeđeno 50 automobila Fijat 500L u vrednosti od oko 61 miliona dinara, a nagradni fond obuhvata 742 nagrade u vrednosti od preko 135 miliona dinara. Prema rečima nadležnih, za nagradnu igru je pristiglo četiri miliona koverata. 

 

Koverte koje su blagovremeno stigle na traženu adresu i nisu izvučene, učestvuju u narednim izvlačenjima, koja su zakazana za 18, 25. i 31. mart i građani mogu da šalju dodatne koverte sve do 30. marta. Sve koverte koje preostanu posle prvog izvlačenja, učestvuju u svakom narednom kolu. Spisak dobitnika biće objavljen u dnevnom listu Politika, tri dana nakon svakog izvlačenja, kao i na internet stranici nagradne igre www.uzmiracun.rs, internet stranici Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave www.mduls.gov.rs i internet stranici RTS-a.




Marketing



Najnovije vesti