• Zbog panike domaćinstva u Srbiji potrošila dve milijarde dinara više

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Panel domaćinstava saopštio je danas da su domaćinstva u Srbiji od 24. februara do 15. marta na hranu, piće, ličnu negu i kućnu hemiju potrošila dve milijarde dinara više nego u istom periodu prošle godine.

    Toaletni sapun je postao jedan od najtraženijih proizvoda u Srbiji, odmah iza šećera i brašna, navodi se u saopštenju. Vodeći trgovinski lanci u Srbiji povećali su svoja tržišna učešća u ove tri nedelje, uz rast potrošnje domaćinstava od 20 odsto, a trgovačke marke su zabeležile veću stopu rasta nego brendirani proizvodi.

    U „korona kupovinama“ učešće artikala kupljenih na promociji se umanjilo, pokazuju rezultati istraživanja, koja navode i da mlađa domaćinstva nisu pribegavala kupovinama zaliha, ni približno onoliko koliko su to činila starija domaćinstva.

    Kupci iz Beograda i Vojvodine su nešto više trošili na zalihe, nego domaćinstva u istočnoj i južnoj Srbiji. Najveći rast zabeležen je u grupi neprehrambenih proizvoda, proizvoda za ličnu negu i higijenu i proizvoda za čišćenje u domaćinstvu, dok sa druge strane potrošnja domaćinstava na pića pokazuje trend opadanja u analiziranom periodu.

    Ubedljivo najveći rast, veći od 70 odsto, beleže brašno, šećer i toaletni sapuni, potom sledi smrznuto povrće, konzervirana tuna, jaja, toaletni papir, testenina, smrznuto pecivo i jestivo ulje.

     

     

     

    Panel domaćinstava saopštio je danas da su domaćinstva u Srbiji od 24. februara do 15. marta na hranu, piće, ličnu negu i kućnu hemiju potrošila dve milijarde dinara više nego u istom periodu prošle godine.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija