Vojvodinu je za pola godine posetilo 111.000 turista što je 54 posto manje nego 2019. godine, ali je reč o ohrabrujućem rezultatu, rekla je danas direktorka Turističke organizacije Vojvodine Nataša Pavlović.
Na panelu „Bolje u lavoru nego na moru“ online konferencije „Turizam u regionu u godini koju je pojela korona“, čiji je organizator Color medija grup, Pavlović je rekla da je u Vojvodini ostvareno 50 odsto manje noćenja nego u prvoj polovini 2019. godine.
Navela je da je u Subotici i Paliću zapažen porast stranih turista, a da je dobar rezultat u seoskom turizmu postigao Žabalj.
TOV je pored digitalnog marketinga, promovisao obilazak Vojvodine bicklom, više ruta u Potiskim opštinama, a vojvođanski izleti su promovisani kroz kampanju „Tako blizu, a tako uzbudljivi“.
„Vaučeri u Vojvodini su ove godine na višem nivou nego do sada. Popunjenost privatnog smestaja u seoskom turizmu je visoka. Do kraja avgusta i prva polovina septembra su prema rezervacijama popunjeni“, rekla je ona.
Dodala je da je pokrenuta i kampanja „Odmor na vojvođanski način“ koja će obuhvatiti gradove Vršac, Sombor, Apatin, Inđiju i Staru Pazovu.
Od prošle nedelje otvorene su granice sa Rumunijom, a kako ističe Nataša Pavlović rezultati se već vide.
Vojvodinu je za pola godine posetilo 111.000 turista što je 54 posto manje nego 2019. godine, ali je reč o ohrabrujućem rezultatu, rekla je danas direktorka Turističke organizacije Vojvodine Nataša Pavlović.