Korisnici društvenih mreža prosečno provedu dva sata i 27 minuta dnevno u komuniciranju i pretraživanju sadržaja, pokazalo je istraživanje Global vebindeksa, prenosi portal Smartinsights.com.
Čak 58,4 odsto svetske populacije, odnosno 4,62 milijarde ljudi, koristi društvene mreže, od čega je 424 miliona novih korisnika registrovano u prethodnih godinu dana.
Žene su u manjini kada je reč o korišćenju društvenih mreža i čine 46,1 odsto korisnika, naspram 53,9 odsto muškaraca.
Fejsbuk je i dalje najpopularnija društvena mreža, dok se na drugom i trećem mestu nalaze Jutjub Vocap.
Najveći broj korisnika mreža ima u severnoj i zapadnoj Evropi, čak 85 odsto ukupne populacije tog regiona, dok najmanje interesovanja za društvene mreže imaju korisnici iz centralne Afrike.
Korisnici društvenih mreža prosečno provedu dva sata i 27 minuta dnevno u komuniciranju i pretraživanju sadržaja, pokazalo je istraživanje Global vebindeksa, prenosi portal Smartinsights.com.