• Facebook dobija pravu korisničku podršku

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Kompanija Meta je nakon 18 godina konačno odlučila da osigura svojim korisnicima pravu podršku kako bi lakše vratili uklonjene profile ili objave.

     

    Potpredsednik Mete Brent Haris tvrdi da kompanija ulaže mnogo vremena na usluge za korisnike.
     
    Ipak, od nastanka Facebooka, korisnici ove društvene mreže zapravo nisu imali nikakav način da direktno komuniciraju s kompanijom o odlukama moderiranja.
     
    Prošle godine je pokrenut program koji je podrazumevao chat uživo na engleskom jeziku, koji je zapravo omogućavao kontakt sa zaposlenima u Meti. Korisnici su mogli da dobiju pomoć u korišćenju novih funkcija ili u slučaju da im je zaključan profil.
     
    U to vreme je kompanija saopštila da je to „prvi put da je Facebook ponudio pomoć uživo ljudima čiji su profili zaključani“.
     
    Prava ljudska pomoć iz Mete bila bi izuzetno korisna za one koji su se slučajno našli na pogrešnoj strani automatizovanih alata moderiranja sadržaja, posebno ako bi bila proširena na Instagram, WhatsApp i Horizon VR.
     
    Meta takođe pokušava da ukloni osobe koje izbegavaju banovanje, a nedavno je uklonjeno oko 500 profila, stranica, grupa i događaja povezanih s grupom Proud Boys.
     

    Kompanija Meta je nakon 18 godina konačno odlučila da osigura svojim korisnicima pravu podršku kako bi lakše vratili uklonjene profile ili objave.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Zanimljivosti

    Čije koke nose plava jaja

    Vesna Kozak iz Padine gaji 40-ak kokošaka. Na to se odlučila da bi se njena porodica zdravo hranila, a prodaja joj donosi i dodatnu zaradu. Najtraženija su plava jaja, koja su višestruko skuplja […]