Google-ov pretraživač Chrome uskoro će početi da blokira „zahtevne“ reklame i na taj način će pomoći svojim korisnicima.
Blokiranjem „zahtevnih“ reklama Chrome će manje trošiti bateriju i manje opterećavati kapacitet mreže. Ove aktivnosti će početi u avgustu.
„Nedavno smo otkrili da deo reklama zauzima neproporcionalan deo resursa uređaja, kao što su baterija i podaci, a da korisnici ne znaju za to. Ove reklame, poput onih za rudarenje kriptovaluta, loše su programirane, neoptimizovane za mrežu i mogu trošiti bateriju, a uz to dodatno opterećuju mrežu i koštaju više novca„, napisao je u blogu menadžer Chrome-a Maršal Vejl.
Ako reklama koristi previše resursa, Chrome će pokazati error u okviru gde je trebalo da bude prikazana.
Korisnici mogu lako da blokiraju „zahtevne“ reklame u Chrome-u zahvaljujući opciji „Heavy Ad Intervention“ koja se pojavila ranije ove godine, piše The Verge.
Google-ov pretraživač Chrome uskoro će početi da blokira „zahtevne“ reklame i na taj način će pomoći svojim korisnicima.