• Studija pokazala: Kofein utiče da impulsivnije kupujemo

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Naučna studija istraživača sa Floride pokazala je kako ispijanje kofeinskih napitaka utiče na povećanu potrošnju kupaca.
     
    Naučnici su ispitivali kakvo dejstvo imaju kafa i drugi napici bogati kofeinom i došli do zanimljivih podataka da je njihovo ispijanje povezano sa lakšom kupovinom.
     
    Naime, u studiji se navodi da ispijanje kafe utiče na impulsivniju kupovinu jer je poznato da je kafa jak stimulans, koji je pored toga lako dostupan.
    Zanimljivo je da ovo najviše utiče na kupovinu „lepih“ proizvoda, kao što su mirisne sveće, masažeri, dekorativni predmeti… što se objašnjava time da ispijanje kafe dovodi ljude u opušteno stanje.
     
    Istraživači misle da unos kofeina ima ovaj efekat na ponašanje potrošača jer pojačava uzbuđenje, koje se doživljava kao stanje aktivacije i budnosti i može da varira od ekstremne pospanosti do ekstremnog uzbuđenja.
     
    Prilikom veće budnosti, nakon ispijanja energetskih napitaka, potrošači imaju bolju percepciju prilikom posmatranja karakteristika proizvoda što dovodi do boljeg zapažanja, a zatim i kupovine. 

    Naučna studija istraživača sa Floride pokazala je kako ispijanje kofeinskih napitaka utiče na povećanu potrošnju kupaca.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Zanimljivosti

    Čije koke nose plava jaja

    Vesna Kozak iz Padine gaji 40-ak kokošaka. Na to se odlučila da bi se njena porodica zdravo hranila, a prodaja joj donosi i dodatnu zaradu. Najtraženija su plava jaja, koja su višestruko skuplja […]