Tviter se izvinio korisnicima: Podaci o mejlovima i brojevima telefona slučajno korišćeni u reklamiranju
Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mejl adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korišćene u uslugama reklamiranja.
Kako je navedeno iz Tvitera, informacije koje korisnici navedu u sistemu radi bezbednosti njihovog profila, slučajno su korišćene u uslugama kompanije za reklamiranje „Tailored Audiences“ i „Partner Audiences“.
„Ovo je bila greška. Izvinjavamo se zbog toga“, navedeno je u saopštenju.
Navodi se takođe da nije poznato koliki je broj korisnika čiji su podaci greškom podeljeni, ali kako bi sve bilo transparentno, o ovom slučaju obavešteni su svi korisnici. Naglašeno je da se lični podaci na bilo koji način ne dele s partnerima i trećim osobama.
Podvučeno je da je ovaj problem otkriven 17. septembra, te da se telefonski i mejl podaci korisnika u tom periodu nisu koristili u uslugama reklamiranja.
Još jednom je upućeno izvinjenje i naglašeno je da su preduzete sve mere kako ubuduće ne bi došlo do slične situacije.
Platforma društvene mreže Twitter uputila je izvinjenje svojim korisnicima navodeći da su informacije o mejl adresama i brojevima telefona njihovih korisnika slučajno korišćene u uslugama reklamiranja.