• Pravilan odabir naočara

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Osim koži, sunce tokom leta šteti i našim očima. Zato izlaganje sunčevoj svetlosti osim povoljnih efekata na organizam, može izazvati i niz kratkoročnih i dugoročnih posledica, te je neophodno da posebnu pažnju posvetite očuvanju zdravlja očiju.

     

    Štetni efekti sunca na zdravlje oka zahtevaju preventivno delovanje – obavezno nošenje naočara za sunce sa UV zaštitom tokom leta, čak i tokom oblačnih dana, jer oblaci ne sprečavaju u potpunosti UV zračenje. Tokom zimskih meseci nošenje naočara za sunce je obavezno tokom boravka na višim nadmorskim visinama.

     

    Gde kupiti naočare za sunce?

     

    Preporučujemo da naočare za sunce uvek kupujete u specijalizovanim prodavnicama, jer one koje kupujete u raznim bazarima ili na uličnim tezgama ne podležu redovnim kontrolama. Ovakve naočare za sunce često imaju oznaku za UV zaštitu, ali kako je kvalitet upitan, nemojte posezati za ovakvim izborom. Naočare za sunce bez UV zaštite mogu doneti više štete nego koristi. Zaštitom oka od sunčeve svetlosti zatamljenim staklom povećava se prečnik zenice, a samim tim, u situacijama bez UV filtera i povećava se i količina UV zraka koja se apsorbuje u oku.

     

     

    Oprez prilikom kupovine

    Prilikom kupovine naočara za sunce, posebno obratite pažnju na to da li poseduju 100% UV zaštitu i da li imaju polarizacioni filter. Polarizacioni filter je naročito pogodan za vožnju. Profesionalne sportiste ili rekreativce, jer osim apsolutne UV zaštite, smanjuje i odblesak sa vodenih, snežnih ili betonskih površina, što dodatno pojačava oštrinu vida i umanjuje napor oka.

     

    Obratite pažnju na okvir

     

    Najbolje bi bilo da okvir naočara za sunce pokriva ne samo prednji deo oka, već i da naleže na lice u potpunosti u vidu maskice. Međutim, s obzirom na to da ovo nije često estetski prihvatljivo i da su modeli naočara za sunce raznovrsni, možete odabrati bilo koji model, a svoju zaštitu od UV zraka upotpuniti nošenjem kačketa ili šešira tokom boravka na otvorenom.

     

     

    “Sani Optik” – siguran kvalitet naočara za sunce

     

    U svim Optikama sa centrima za korekciju vida i sluha „Sani Optik“ možete pronaći širok asortiman naočara za sunce potvrđenog kvaliteta. Naočara za sunce iz naše ponude praćene su deklaracijama koje jasno potvrđuju prisustvo zaštitnog filtera i stepen zatamljenosti stakala. Modeli sa polarizacionim filterom nose jasnu oznaku na staklima, a prisustvo polarizacionog filtera potvrđuje se tokom demonstracije.

    “Zdravlje sa stilom” – korporativni slogan “Sani Optik”-a

    Gucci, Puma, Valentino, Salvatore Feragamo, Moschino, Missoni, Lacoste, Baldinini, Vivienne Westwood, La Martina, Calvin Klain, Chloe, Jil Sander, Karl Lagerfeld, Gianfranco Ferre, Laura Biagiotti, Sisley, Benetton, John Richmond, Zero RH+, Bikkembergs, Iceberg, Mila Zegna Baruffa, Replay, Nike, Hally & Son i brojni drugi brendovi garant su jedinstvene ponude modela naočara za sunce. Poznati svetski brendovi iz našeg asortimana savremenim dizajnom i garantovanim kvalitetom naočare za sunce pretvaraju u nezaobilazni “must have”.

     

    Ugradnja dioptrijskih stakala u naočare za sunce

     

    U “Sani Optik”-u, pružamo i uslugu ugradnje dioptrijskih stakala u naočare za sunce. Ona mogu biti monofokalna i multifokalna kako bismo i osobama koje imaju potrebu za stalnom korekcijom vida pružili mogućnost uživanja u ovakvom vidu zaštite tokom sunčanih perioda.

    Pravilan odabir dioptrijskih stakala, okvira i naočara za sunce može napraviti razliku između kvalitetnog i nekvalitetnog života. Zato posetite “Sani Optik” u Pančevu, na adresi Vojvode Radomira Putnika br 17 i uverite se u kvalitet proizvoda i usluga, ali i  iskoristite brojne pogodnosti pri kupovini.

     

    Osim koži, sunce tokom leta šteti i našim očima. Zato izlaganje sunčevoj svetlosti osim povoljnih efekata na organizam, može izazvati i niz kratkoročnih i dugoročnih posledica, te je neophodno da posebnu pažnju posvetite očuvanju zdravlja očiju.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Marketing