• Oko 63 procenta Pančevaca koriste elektronske usluge, najčešće eRecept

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Elektronske usluge koristilo je oko 63 odsto Pančevaca, od čega samostalno 31 odsto, dok je preostalih 32 procenta koristilo eUsluge uz pomoć člana porodice ili prijatelja, rezultat je Istraživanja sprovedenog u peirodu april – maj 2021. godine o korišćenju elektronskih usluga u Gradu Pančevu.

    Ovo istraživanje, koje je obuhvatilo preko 600 ispitanika na reprezentativnom uzorku, realizovano je u okviru projekta „Promocija Digitalne agende i eUsluga u Gradu Pančevu“ koji je deo regionalnog ICEDA projekta, a sprovode ga SINHRO hub u partnerstvu sa organizacijom CETRA.

    „Pitanja su se odnosila kako na nacionalne, tako i na lokalne, odnosno poverene usluge koje se sprovode na lokalu. Rezultati su interesantni i sa aspekta korišćenja usluga tokom epidemije kovida19“, saopštio je SINHRO hub.

    Navode da postoji statistički značajna razlika u odgovorima u odnosu na rod ispitanika – procenat odgovora „ne“ je viši kod žena, u odgovorima u odnosu na godine ispitanika – procenat odgovora „ne“ značajno je viši kako raste broj godina ispitanika, odgovor „da“ uopšte nije zastupljen u kategoriji 75 i više godina.

    Takođe, kako se ističe u saopštenju procenat odgovora „ne“ je viši kod ispitanika iz ruralnih delova. Dodaju i da sa višim stepenom obrazovanja ispitanika značajno opada procenat odgovora „ne“.

    Najkorišćenija eUsluga je prema rezultatima istraživanja eRecept. Nju je koristilo 42,5 odsto ispitanika, i ocenjena je visokom prosečnom ocenom 4,34 na skali od 1 do 5.

    Uslugu lokalnog sistema za prijavu komunalnih problema Sistem 48 koristilo je 22 odsto ispitanika, sa prosečnom ocenom 2,23 na skali od 1 do 5.

    Ispitanici su, kako se zaključuje, na pitanje da li su im eUsluge olakšale život dale prosečnu ocenu 4,02, dok više od 60 odsto ispitanika smatra da bi dodatna digitalizacija veoma olakšala pristup javnim uslugama.

     

    Elektronske usluge koristilo je oko 63 odsto Pančevaca, od čega samostalno 31 odsto, dok je preostalih 32 procenta koristilo eUsluge uz pomoć člana porodice ili prijatelja, rezultat je Istraživanja sprovedenog u peirodu april – maj 2021. godine o korišćenju elektronskih usluga u Gradu Pančevu.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    PANČEVO: Održan protest „Zastani Srbijo“

    Protest „Zastani, Srbijo“, kojim se akcijom zastajanja i blokiranja ulica na 15 minuta odaje pošta poginulima u padu nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu, održan je i danas na […]