Kako nam je nezvanično objašnjeno zaposleni u garaži ATP-a juče su radili u režimu „belog štrajka“. To podrazumeva da dolaze na posao, osposobljavaju vozila ali ih nešto sporije uključuju u saobraćaj. Takav rad bio je posledica nezadovoljstva jer su početkom septembra vozači upravo tim metodom uspeli da se izbore za dodatak na plate od 10.000 dinara mesečno, a majstori iz garaže ostali su kratkih rukava.
Da nezadovoljstvo u garaži postoji potvrdila je glavna poverenica sindikata Nezavisnost u ATP- u Gordana Belča koja je objasnila da je danas trebalo da direktor ATP-a Bojan Bojanić održi sastanak u garaži ATP-a.
Nešto kasnije, nezvanično nam je potvrđeno da je do sastanka sastanka u garaži i došlo. I da je pronađeno rešenje kako bi i do zaposlenih u garaži ATP-a stiglo nešto od povećanja zarade. Detalje nam nisu objasnili.
Vozači kao deficitarna struka u poslednja dva meseca dobili su ukupno 20.000 dinara na zaradu, a zaposleni u garaži ATP-a koji vozila održavaju nešto novca će tek dobiti.
ATP je gradsko preduzeće i sledi mu javno privatno partnerstvo, za koje je stigla jedna ponuda. Ta ponuda je na razmatranju.
Kako nam je nezvanično objašnjeno zaposleni u garaži ATP-a juče su radili u režimu belog štrajka. To podrazumeva da dolaze na posao, osposobljavaju vozila ali ih nešto sporije uključuju u saobraćaj. Takav rad bio je posledica nezadovoljstva jer su početkom septembra vozači upravo tim metodom uspeli da se izbore za dodatak na plate od 10.000 dinara mesečno a majstori iz garaže ostali su kratkih rukava.