Knjige, kućna i lična hemija, bicikli, mašinice za kosu, konzervirana hrana, sve su to proizvodi koje su građani tokom vanrednog stanja najviše poručivali onlajn.
Posao „Bexexpressa“, kurirske službe tokom vanrednog stanja se povećao za oko 40 odsto, rekla je Tanjugu regionalni menadžer Nataša Milanović.
„Na samom početku vanrednog stanja, obim posla se smanjio u drugoj polovini marta za oko 20 odsto, ali kako je vreme odmicalo tako su se i klijenti preorjentisali na onlajn kupovinu. Pred uskršnje praznike ovaj vid kupovine je doživeo ekspanziju. Mi smo neko ko prati transport od onlajn pošiljalaca do krajnjih korisnika i zabeležili smo u obimu povećanja posla na terenu“, rekla je Milanović.
Gužve su velike, kako kaže ali rade pod punim kapacitetom i trude se ispoštuju vremenske rokove. Od početka situacije sa korona virusom, zaposleni poštuju zaštitne propisane mere i nose rukavice i maske.
„Čeka se više nego kada je stanje redovno, ali sugrađani i naši korisnici imaju razumevanja. Svi su svesni toga da se veliki broj njih preorjentisao na onlajn kupovinu. Ima kašnjenja ali ne tako velikih“, dodaje ona.
Kako vreme bude odmicalo i kako se situacija sa pandemijom korone virusa, tako i u ovoj kurirskoj službi očekuju stabilizaciju poslovanja, a Nikolić kaže, možda čak i pad obima posla. Njihova predviđanja su da građani neće ostati na onlajn kupovini, iako su možda uvideli tokom vanrednog stanja pogodnosti iste.
„Pad se oseti u snabdevanju pravnih lica zbog zatvaranja maloprodajnih objekata i tržnih centara. U naznakama je da će se uskoro i tržni centri ‘vratiti u život’ i da se pune radnje. Verovatno će se i to uskoro vratiti u normalne tokove“, kazala je Nikolić.
Knjige, kućna i lična hemija, bicikli, mašinice za kosu, konzervirana hrana, sve su to proizvodi koje su građani tokom vanrednog stanja najviše poručivali onlajn.