Posle tragedije koju je izazvalo rušenje mosta u Italiji nadležno Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije naložilo je vanredni inspekcijski nadzor svih mostova u našoj zemlji koji su duži od 100 metara.
Vanredni inspekcijski nadzor, koji podrazumeva kako građevinsku, tako i proveru prateće dokumentacije, biće prvo izvršen na najfrekventnijim mostovima u zemlji: drumskog mosta Gazela preko Save na auto-putu, drumskog i železničkog Pančevačkog mosta preko Dunava i starog mosta kod Beške preko Dunava na auto-putu Beograd- Subotica, saopštilo je Ministarstvo.
Vanrednu inspekciju sprovešće Republička građevinska inspekcija uz podršku i pomoć stručnjaka iz preduzeća “Putevi Srbije”, infrastrukture železnica Srbije, Zavoda za veštačenje, profesora Građevinskog fakulteta i predstavnika nadležnog ministarstva.
Za održavanje i sanaciju mostova na auto-putevima i regionalnim putevima zaduženo je preduzeće „Putevi Srbije“, dok su mostovi na železničkim prugama u nadležnosti preduzeća Infrastrukture železnice Srbije.
Most na Dunavu koji povezuje Pančevo i Beograd izgrađen je pre 2. Svetskog rata a obnovljen je i proširen posle tog rata. Prema podacima poslednju rekonstrukciju imao je 70-tih godina prošlog veka.
Na teritoriji Pančeva su četi mosta na Tamišu, dva železnička i dva drumska, a kada će oni doći na red za vanredni inspekcijski nadzor nije objavljeno.
Posle tragedije koju je izazvalo rušenje mosta u Italiji nadležno Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije naložilo je vanredni inspekcijski nadzor svih mostova u našoj zemlji koji su duži od 100 metara.