EPS u narednih godinu dana prelazi potpuno na digitalno poslovanje sa klijentima
Elektroprivreda Srbije u narednih godinu dana potpuno prelazi na digitalno poslovanje sa klijentima.
Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je danas da će „zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova“ od 1. novembra sukcesivno doći do prestanka blagajničkog rada u poslovnicama EPS.
Državno akcionarsko društvo dalje najavljuje da će u narednih godinu dana, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. godine, korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariti popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Te novine se uvode jer, prema tvrdnjama iz EPS-a, čak 87% građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13% na blagajnama „Elektroprivrede Srbije“.
Na portalu i aplikaciji, ističe se, građani mogu da preuzmu i plate račun, imaju pregled potrošnje i uplata u poslednje tri godine, kao i niz drugih korisnih informacija.