• Građani u stavki na računu mogu da uvide da li su žrtve neke SMS prevare

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Kako bi imali njabolji uvid u to da li su žrtve neke SMS prevare, građani bi svakog meseca trebalo da na svom računu za mobilni telefon proveravaju stavku „ostale usluge“ odnosno da li je tu došlo do povećanja troškova te da preduzmu odgovarajuće mere, rekao je za Tanjug profesor Petar Kočović.

    „Kada bilo ko uoči neku takvu promenu može da se obrati nekoj od unija potrošača i dobije upute za dalje postupanje. Ja sam to obavio sam, meni je novac vraćen i nije došlo do suda. U slučaju da dođe do suda, to je često spor male vrednosti i to se vuče do besvesti“, rekao je Kočović.

    Komentarišući poslednji slučaj SMS prevare kada su građanima stizale SMS poruke u kojima se navodi da im je stigao paket iz pošte, Kočović ističe da je ta poruka svima stigla sa francuskog broja telefona te da postoji i ta mogućnost podmetanja broja.

    „Imamo mogućnost da podmetnemo neki broj telefona, da kažemo šaljemo sa tog broja, iako sa tog broja nismo zaista poslali poruku. Poruka je bila na srpskom i jednostavno, ja sam dobio dve, tri takve poruke i nisam ih otvarao. Preporuka je da ljude ne otvaraju i ne budu znatiželjni kod poruka koje ih se ne tiču“, poručio je Kočović.

    Kako bi imali njabolji uvid u to da li su žrtve neke SMS prevare, građani bi svakog meseca trebalo da na svom računu za mobilni telefon proveravaju stavku „ostale usluge“ odnosno da li je tu došlo do povećanja troškova te da preduzmu odgovarajuće mere, rekao je za Tanjug profesor Petar Kočović.

     
     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Mali i veliki heroji rame uz rame

    Na konferenciji Da sva deca skaču, koju su u sredu, 11. decembra u Beogradu organizovali Fondacija Nataša Kovačević i kompanija AbelaPharm, predstavljene su inspirativne priče o hrabrim malim i […]