Korisnici Vibera u Srbiji prijavljuju probleme u funkcionisanju ove aplikacije.
Neki se žale da se poruke šalju neuporedivo duže nego ranije, drugi prijavljuju da ih aplikacija obaveštava o problemima sa lokacijom, dok određeni broj korisnika svedoči da ih Viber ne obaveštava o primljenim porukama, odnosno da su zakazale notifikacije, piše Blic.
Osim toga, pojedini korisnici iz Srbije, ali i iz inostranstva kažu da uopšte nisu u mogućnosti da koriste ovu aplikaciju u poslednja dva dana.
Povodom problema u funkcionisanju Vibera, koje prijavljuju korisnici širom sveta, aplikacija se još nije oglašavala, iako je na sajtovima za proveru globalnih servisnih informacija, kao što je „Istheservicedown“, evidentan porast broja problema u poslednja 24 sata.
Razlog lošeg funkcionisanja aplikacije mogla bi da bude novina koju je Hiroši Mikitani, izvršni direktor „Rakutena“, u čijem je Viber vlasništvu, uveo povodom sukoba između Rusije i Ukrajine.
„Aplikacija za komunikaciju Viber od 25. februara nudi besplatne glasovne pozive na fiksne i mobilne telefone“, saopšteno je na konferenciji za medije koju je održala kompanija „Rakuten Mobajl“.
Besplatne pozive uobičajeno možete da upućujete samo unutar Viber aplikacije, a sada besplatno možete da pozivate fiksne i mobilne brojeve pod opcijom „Viber aut“ koja se inače plaća.
„Nakon ruske invazije na Ukrajinu, Hiroši kaže da ovu opciju nudi besplatno kako bi ljudi ostali u kontaktu sa svojim voljenima tokom krize“, piše japanski „IT medija“.
Korisnici Vibera u Srbiji prijavljuju probleme u funkcionisanju ove aplikacije.