• Ministarstvo zdravlja planira preglede pacijenata i preko telefona, evo kako bi proces izgledao

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Ministarstvo zdravlja nabavlja softversko rešenje za telemedecinu koje će mogućiti da građani zdravstvene usluge dobiju i putem informacionih i telekomunikacionih tehnologija.
     
    Glavni ciljevi su rasterećenje domova zdravlja, da se uštedi vreme pacijentima, omogući pristup zdravstvenim uslugama pacijentima koji nisu u mogućnosti da fizički dođu i da podstakne i zdravstvene radnike i pacijente da koriste nove tehnologije i platformu eZdravlje, navodi se u tehničkoj dokumentaciji u okviru javne nabavke, a prenosi Nova ekonomija.
    Softversko rešenje za telemedicinu mora da, između ostalog, obuhvata pametno rutiranje poziva koje će omogućiti da lekar uz pomoć broja prijave pozove pacijenta, a da istovremeno broj telefona lekara ostane sakriven.
     
    Ono mora da podržava i inicijalno 60 simultanih istovremenih poziva i omogući povezanost sa svim mobilnim operaterima.
     
    Ponuđeno rešenje mora da podržava i mogućnost integracije sa servisima eUprave. 
     
    A kako će pozivanje doktora izgledati?
     
    – Pacijent se prijavljuje direktno preko sajta, mobilne aplikacije ili kol centra koji su integralni deo platforme Moj doktor. 
     
    – Platforma Moj doktor proverava zahtev i ukoliko je zahtev u redu kreira zahtev pacijenta za poziv od strane doktora. U okviru ovog poziva se mora poslati minimalan set podataka (ID transakcije, broj prijave, mobilni broj pacijenta, participacija da/ne, dugovanja po osnovu participacije, željeni način plaćanja sms/platna kartica, tip pregleda, dužina trajanja termina…).
     
    – Ukoliko pacijent treba da plati participaciju, softver šalje SMS sa zahtevom za potvrdu naplate pacijentu ili link za portal preko koga je moguće izvršiti plaćanje platnom karticom.
     
    – Pacijent odgovara na poruku ili odlazi na portal preko koga će izvršiti plaćanje, a softver preko platne platforme rezerviše na određeno vreme (npr. sedam dana) odgovarajuća sredstva.
     
    – Doktor u minimalnom roku od sedam dana treba da proveri zahteve pacijenta, a u suprotnom se rezervisana sredstva oslobađaju automatski i na osnovu prijave se obavlja poziv.
     
    – Doktor sa svog mobilnog poziva jedinstveni broj koji je namenjen za ovaj servis. Nakon završenih konsultacija softver šalje dodatni SMS pacijentu da oceni kvalitet usluge.
     
    – Doktor zatim unosi u informacioni sistem da je pregled obavljen. 
     
    – Nakon toga server šalje potvrdu o naplati kod mobilnih operatora ili kod banke.
     

    Ministarstvo zdravlja nabavlja softversko rešenje za telemedecinu koje će mogućiti da građani zdravstvene usluge dobiju i putem informacionih i telekomunikacionih tehnologija.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Veliki petak – dan najveće hrišćanske žalosti

    Pravoslavni vernici obeležavaju Veliki petak, dan koji simbolizuje stradanje Isusa Hrista i njegovo raspeće na krstu na Golgoti. To je dan najveće hrišćanske žalosti, poslednji u nedelji […]

    Pretežno oblačno i hladnije vreme

    Mestimično s kišom, pljuskovima i grmljavinom. Ponegde se očekuju i obilnije padavine. Na snazi je žuti meteo-alarm. Stiže i nešto svežiji vazduh. Najviša dnevna temperatura do 19 stepeni. U […]

    Skupština izabrala novu Vladu Srbije

    Posle dva dana rasprave, Skupština izglasala novu Vladu Srbije, sa 152 glasa "za". Nova Vlada ima 31 člana, od čega pet ministara bez […]