Pošta Srbije uvodi novi kanal komunikacije sa korisnicima putem VIBER poruka. Počev od 19. marta 2022. godine, informacije o prispeću paketa ili post-ekspres pošiljke za dostavu na adresi i obaveštenja o njihovom čuvanju za isporuku u pošti, Pošta Srbije će primaocima slati putem VIBER aplikacije.
Od 19. marta komunikacija će funkcionisati na način da se najpre šalje VIBER poruka, a ukoliko prijem poruke nije omogućen, jer mobilni telefon korisnika nije na internet mreži ili korisnik nema instaliranu VIBER aplikaciju, informacije o pošiljci i njenom statusu dobijaće se kao i do sada, u SMS poruci.
Ova novina preduzima se na zahtev velikog broja korisnika, a sa ciljem lakše i brže komunikacije sa korisnicima koji u velikom broju koriste VIBER aplikaciju kao kanal za razmenu poruka i obaveštenja, i prati ciljeve dalje modernizacije i unapređenja poštanskih usluga.
Pošta Srbije uvodi novi kanal komunikacije sa korisnicima putem VIBER poruka. Počev od 19. marta 2022. godine, informacije o prispeću paketa ili post-ekspres pošiljke za dostavu na adresi i obaveštenja o njihovom čuvanju za isporuku u pošti, Pošta Srbije će primaocima slati putem VIBER aplikacije.