Da bi poslodavac bio atraktivan i poželjan na tržištu rada, neophodno je da ima stabilno finansijsko poslovanje, pokazuje istraživanje Infostuda. Na drugom mestu su dobri međuljudski odnosi, a onda i to kakav odnos nadređeni ima prema zaposlenima.
Portal Infostud na svake dve godine sprovodi istraživanje o tome šta jednog poslodavca čini poželjnim na tržištu rada. Osim stabilnog poslovanja, ispitanici su kao važnu stavku naveli dobre međuljudske odnose, kaže PR Infostuda Miloš Turinski.
Većina istraživanja koja se bave razlozima za napuštanje kompanije pokazuju da je jedan od glavnih razloga za napuštanje upravo odnos koji lideri imaju prema zaposlenima.Turinski naglašava i to, da su prošla vremena kada je bilo bitno da u firmi ostanete do penzije. To je izraženo najviše kod mlađih generacija, koje su sklone promenama.
Turinski ističe da je ove godine u istraživanju učestvovalo skoro 11 hiljada ispitanika, a da su prva tri mesta u izboru najpoželjnijeg poslodavca pripala NIS-u, „Er Srbiji“ i „Koka-Koli“.
Među 20 najpoželjnijih poslodavaca našli su se još i A1, Bosch, DM, IKEA, Telekom Srbija, Nestle, Lidl, Yettel i drugi.
Da bi poslodavac bio atraktivan i poželjan na tržištu rada, neophodno je da ima stabilno finansijsko poslovanje, pokazuje istraživanje Infostuda. Na drugom mestu su dobri međuljudski odnosi, a onda i to kakav odnos nadređeni ima prema zaposlenima.