• Turistička organizacija Srbije angažuje influensere: Procenjena vrednost nabavke 3,3 miliona dinara

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Turistička organizacija Srbije je raspisala javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.

    Kako piše Nova ekonomija, procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.

    Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.

    „Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše u dokumentaciji.

    Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.

    Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.

     

    Turistička organizacija Srbije je raspisala javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Mali i veliki heroji rame uz rame

    Na konferenciji Da sva deca skaču, koju su u sredu, 11. decembra u Beogradu organizovali Fondacija Nataša Kovačević i kompanija AbelaPharm, predstavljene su inspirativne priče o hrabrim malim i […]