• Zbog čega se građani najviše obraćaju ombudsmanu

    Zaštitnik građana dobija najviše pritužbi na rad katastra, a veliki problem je postupanje izvršitelja, to su prve ocene kampanje Dani ombudsmana posle obilaska Valjeva, Šapca, Loznice i Niša gradova sa najvećim brojem pritužbi upućenih zaštitniku građana.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Zbog čega se građani najviše obraćaju ombudsmanu
    Foto: Pixabay

    Kako RTS navodi, građani se više žale na rad republičkih nego na postupanje lokalanih organa. To je u svim gradovima, kaže zaštitnik građana Zoran Pašalić, u Nišu su čak navodili i imena zaposlenih sa kojima su imali problema.

    Građani se više žale na rad republičkih nego na postupanje lokalanih organa. To je u svim gradovima, kaže zaštitnik građana Zoran Pašalić, u Nišu su čak navodili i imena zaposlenih sa kojima su imali problema.

    “To su najčešće njihova imovinska prava koja trebaju da budu verifikovana kroz upis u katastar to je danas svaki drugi građanin koji se prituživao ono što u ovom trenutku radimo danas svaki drugi građanin i svakako da ćemo se i do dandanas smo se bavili a bavićemo se mnogo više. Jedino sistem koji funkcioniše može da bude za sve građane i za njih, oni koji postupaju, u korist, a da svako odstupanje iz sistema radi nešto neverovatno a to je jednu štetu koja se razvija kao znate ono što se kaže domino efektom”, navodi Zoran Pašalić, zaštitnik građana.

    U Nišu u ovoj godini 1500 pritužbi, na lokalu najviše problema sa bukom iz ugostiteljskih objekata.

    “Onda smo identifikovali zapravo da nam tu fale neke lokalne odluke koje bi u tom delu uredile kontrolisanje nivoa buke tako da smo u toku prošle nedelje uputili inicijativu za donošenje lokalne odluke o merenju nivoa buke iz ugostiteljskih objekata”, naglašava Katarina Mitrovski, ombudsman grada Niša.

    Predlozi zakona i izmene, ustavne inicijative neke su od mogućnosti za rešavanje problema, najbrži – preporuke i insistiranje da se po njima postupa u konkretnom slučajevima. Zašto se ne postupa često zavisi i od zaposlenih u institucijama.

    “Mogao bih gotovo sa 100 posto sigurnošću da tvrdim da ima svega. Znači i neznanje i inercija i nedostatak hrabrosti često. Jedino sistem koji funkcioniše može da bude za sve građane i za njih, oni koji postupaju, u korist, a da svako odstupanje iz sistema radi nešto neverovatno, a to je jednu štetu koja se razvija kao znate ono što se kaže domino efektom”, ističe Zoran Pašalić, zaštitnik građana.

    Veliki problem građana su i postupanja izvršitelja i to prema građanima sa minimalnim primanjima. U pripremi je inicijativa koja će biti najpre upućena Komori izvršitelja.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Zbog čega se građani najviše obraćaju ombudsmanu

    Zaštitnik građana dobija najviše pritužbi na rad katastra, a veliki problem je postupanje izvršitelja, to su prve ocene kampanje Dani ombudsmana posle obilaska Valjeva, Šapca, Loznice i Niša […]