Među mladim preduzetnicima koji su u okvriru programa mts stratap ubrzanje dobili podršku našli su se takođe i naši sugrađani Antonio Ankajcan i Stefan Lobor, kao tim AddTag. Oni su napravilli kompletno rešenje za lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima. Za ovu startup ideju osvojili su 6.700 evra.
Kako kažu učešće u ovom projektu im je dosta značilo jer su imali priliku da eksperimentišu sa većom i drugačijom opremom. A već su i u pregovorim sa organizatorima nekih festivala. Tim AddTag je inače deo firme 365ADS, u okviru koje je nastala ova stratup ideja. Na obuci su bili Pančevci Antonio Ankajcan i Stefan Lobor.
U proteklih šest meseci, mladi preduzetnici su pohađali Startap Akademiju, najuspešniji domaći program edukacije tehnoloških preduzetnika. Akademija treba da im pomogne da svoju poslovnu ideju pretoče u konkretan proizvod, da uspostave održiv poslovni model i ostvare profit. Startap Akademiju je u prethodnih pet generacija pohađalo više od 100 preduzetnika koji su za svoja poslovna rešenja dobili investicije u vrednosti od preko 2 miliona evra.
Mladi preduzetnici, osnivači startapova Balloonera, AddTag i Cactomain dobili su prvu investiciju u okviru programa mts startap ubrzanje, programa podrške startapovima koji predviđa ukupan novčani iznos od 20.000 evra. Novčani iznos dodeljuje kompanija Telekom Srbija, koja je time podržala razvoj tehnološkog preduzetništva nepovratnom investicijom u proizvode ova tri talentovana tima. Tročlani žiri mts startap ubrzanja ocenio je da ova tri tima imaju najviše izgleda da u narednom periodu razviju održive proizvode i ostvare uspeh na globalnom tržištu.
Na završnom događaju u Startit Centru u sredu, 30. marta uručene su im novčane nagrade i figure jednoroga koje imaju i simbolički značaj. Naime, u terminologiji tehnološkog preduzetništva jednorogom se naziva onaj startap čija je vrednost procenjena bar na milijardu dolara.
Među mladim preduzetnicima koji su u okvriru programa mts stratap ubrzanje dobili podršku našli su se takođe i naši sugrađani Antonio Ankajcan i Stefan Lobor, kao tim AddTag. Oni su napravilli kompletno rešenje za lakšu komunikaciju brendova i posetilaca na festivalima i drugim događajima. Za ovu startup ideju osvojili su 6.700 evra.