• Pošta Srbije upozorila: Prodavci iz Kine često daju pogrešne instrukcije za praćenje pošiljki

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Građani i pošte u regionu, pa i u Srbiji, ponovo se susreću sa situacijama da prodavci često daju pogrešne instrukcije za praćenje pošiljaka.
     
    Ovo je upozorila Pošta Srbije i dodala da zbog toga kupci nemaju pravu informaciju o tome kada roba treba da im stigne.
     
    Ističu da neregistrovane pošiljke koje su zbog niske cene i najzastupljenije, ne stižu uvek kao pošiljke iz Кine, već ih kineski trgovci često šalju preko logističkih centara širom sveta, pa se tako dešava da one u Srbiju i ostale države regiona dolaze iz Litvanije, Letonije, Turske, Solomonskih Ostrva, Holandije i drugih zemalja.
     
    U tom procesu, kineski operatori označavaju da je neregistrovana pošiljka stigla u zemlju odredišta čim roba napusti Кinu, odnosno logistički centar u nekoj od navedenih država, a što u većini slučajeva praktično znači da je pošiljka predata avio-kompaniji na prevoz ili se nalazi u tranzitu„, pojašnjavaju u Pošti Srbije.
     
    Naglašavaju da na teritoriji naše zemlje korisnicima pružaju usluge bez ikakvog zastoja, a prispele pošiljke iz međunarodnog saobraćaja uručuju se primaocu odmah nakon prispeća i sprovedenih carinskih procedura, shodno naznačenim adresama primalaca.
     
    U cilju uspostavljanja dugoročne stabilne isporuke pošiljaka iz Кine, Pošta Srbije inicirala je direktne pregovore sa kineskim nacionalnim operatorom, a dodatno ubrzanje tokova internet trgovine očekuje se od januara 2022. godine, najavljenim uvođenjem direktne avio-linije Air Serbia za Peking„, naglašavaju u saopštenju.
     
    Skreću pažnju korisnicima i da broj pošiljke koji kupac može dobiti od prodavca iz Кine, a koji počinje slovnom oznakom „U“ i na kraju ima kodnu oznaku zemlje porekla, nije broj za praćenje već predstavlja bar-kod oznaku koja se unosi kako bi se obezbedilo pružanje prekograničnih carinskih najava.
     
    To znači da, bez obzira na prisustvo U identifikatora, a saglasno važećim međunarodnim propisima, za neregistrovane pošiljke nije predviđena opcija praćenja„, ističu u Pošti Srbije i savetuju one koji žele da prate status svojih pošiljaka da prilikom internet kupovine odaberu opciju isporuke sa registrovanim praćenjem.

    Građani i pošte u regionu, pa i u Srbiji, ponovo se susreću sa situacijama da prodavci često daju pogrešne instrukcije za praćenje pošiljaka.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija