Srbija

Viši sud: Vučićević i Informer povredili čast i ugled novinarke Olivere Kovačević

Izvor: 
Danas Pon, 01/03/2021 - 20:19

Viši sud u Beogradu presudio je da Dragan J. Vučićević, glavni i odgovorni urednik dnevnog lista „Informer“ i izdavač „Insajder tim“ d.o.o, isplate novinarki RTS-a Oliveri Kovačević naknadu nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda, saopštio je Javni servis.

Kako navodi RTS, presudom se tuženi Vučićević obavezuje da sa portala informer.rs ukloni tekstove pod naslovima „Žuta Olja dovodi Kesića: kidnapovana država, RTS krojili tačno po meri B92!“, „Javni servis siluje javnost Srbije: Žuti „novinari“ sa RTS-a spremaju revoluciju“, „Licemerje žute Olje: Pljuvala Koraća za života, a na komemoraciji ga mrtvog hvali!“ i „Borko skroz prs‘o: Ubeđen da će biti premijer, zabranio Kenu kod žute Olje!“.

Vučićević se, kako ističe RTS, obavezuje i da objavi izreku presude bez ikakvih izmena u štampanom izdanju „Informera“, bez ikakvog komentara i daljeg odlaganja, najkasnije u drugom narednom broju od dana pradvosnažnosti presude.

U obrazloženju presude Višeg suda, u vezi sa nizom tekstova koji su bili predmet sudskog postupka, zaključuje se da „ovakvi tekstovi ne doprinose svrsi javnog informisanja u demokratskom društvu, kao ni raspravi u javnom interesu, već im je svrha da na tabloidni način podrže neistinite i nepotpune informacije i na taj način diskredituju ličnost tužilje“.

Sudski proces po tužbi Olivere Kovačević protiv Dragana J. Vučićevića i „Insajder tima“ trajao je pet godina.

 




Marketing



Najnovije vesti