• Da li verujete prodavcima polovnjaka?

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Najviše poverenja u trgovce polovnim automobilima imaju Britanci, dok su građani Srbije u sredini liste, pokazuje statistika.

     

    Nabavka polovnog automobila može biti i te kako stresna, posebno ako pri kupovini nemate na koga da se oslonite. Prodavci bi tu trebalo da odigraju ključnu ulogu, pa se postavlja pitanje koliko je poverenje u njih.
     
    Ovom temom se bavio carVertical koji je istraživanje o poverenju u prodavce polovnjaka sproveo u 17 zemalja, na uzorku od 4.500 ljudi.
    Ispitanici su odgovarali na to da li veruju prodavcima polovnih automobila, koliko je rizična kupovina polovnog vozila i da li očekuju da će prodavci ispuniti svoja obećanja.
     
    Generalno gledano, kupci u centralnoj i zapadnoj Evropi imaju znatno više poverenja u prodavce polovnjaka nego u istočnoj Evropi.
     
    To je, prema svemu sudeći, posledica brojnih slučajeva prevare koje su na istoku učestaliji. Zanimljivo je da u grupu zemalja u kojima ljudi najviše veruju spada i Slovenija. Nalazi se odmah iza Velike Britanije i Finske, a ispred Nemačke, Češke i Slovačke.
     
    Sa druge strane, Srbija je u evropskom proseku, a poverenje u prodavce polovnih vozila je veće nego u zemljama u okruženju (Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumuniji i Bugarskoj), dok je ipak manje nego u Sloveniji.
     
    Zanimljivo je da su po nivou poverenja u prodavce polovih automobila građani Srbije u istoj ravni sa Francuzima.
     
    Iako Britanci najviše veruju prodavcima, to ne znači da tamo nema prevara. S obzirom na to da 14,5 odsto polovnih automobila u toj zemlji ima „korigovanu“ kilometražu, lako je zaključiti da su i Britanci meta prevaranata.
     
    Pritom se Velika Britanija uveliko razlikuje od ostatka Evrope jer ima znatno manje uvezenih polovnih automobila (najviše zbog toga što je volan na vozilima koja saobraćaju u toj zemlji na desnoj strani).
     
    Prema istraživanju platforme carVertical, 55 odsto vozača koji znaju dosta o tehničkim aspektima automobila veruje prodavcima.
     
    Međutim, osobe koje se manje razumeju u automobile obično imaju niži nivo poverenja (17,5 odsto). Pritom, mlađa generacija manje veruje prodavcima.
     
    Samo 17,9 odsto osoba uzrasta od 25 do 34 godine veruje prodavcima polovnih vozila, u poređenju sa 30,3 odsto osoba starosti od 35 do 44 godine.
     
    Tačno objašnjenje za ovo ne postoji, ali se pretpostavlja da su mlađi ljudi informisaniji o automobilskim prevarama pa time i sumnjičaviji.
     

    Najviše poverenja u trgovce polovnim automobilima imaju Britanci, dok su građani Srbije u sredini liste, pokazuje statistika.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Zanimljivosti

    Zašto se kaže „pao s kruške“?

    Ovo sigurno znate - za nekog ko se ponaša glupo, ludo, ko je naivan ili smušen, često kod nas umeju da kažu da je “pao sa kruške”. I suprotno, kad neko hoće da istakne kako nije glup, […]

    Kako se piše – čak štaviše ili štaviše?

    Sigurno ste se nekad našli u dilemi koji je izraz pravilan, a ne pomaže ni činjenica da ste tokom školovanja imali profesore koji koriste jedan izraz, ali i profesore koji koriste […]