• Da li verujete prodavcima polovnjaka?

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info
    Najviše poverenja u trgovce polovnim automobilima imaju Britanci, dok su građani Srbije u sredini liste, pokazuje statistika.

     

    Nabavka polovnog automobila može biti i te kako stresna, posebno ako pri kupovini nemate na koga da se oslonite. Prodavci bi tu trebalo da odigraju ključnu ulogu, pa se postavlja pitanje koliko je poverenje u njih.
     
    Ovom temom se bavio carVertical koji je istraživanje o poverenju u prodavce polovnjaka sproveo u 17 zemalja, na uzorku od 4.500 ljudi.
    Ispitanici su odgovarali na to da li veruju prodavcima polovnih automobila, koliko je rizična kupovina polovnog vozila i da li očekuju da će prodavci ispuniti svoja obećanja.
     
    Generalno gledano, kupci u centralnoj i zapadnoj Evropi imaju znatno više poverenja u prodavce polovnjaka nego u istočnoj Evropi.
     
    To je, prema svemu sudeći, posledica brojnih slučajeva prevare koje su na istoku učestaliji. Zanimljivo je da u grupu zemalja u kojima ljudi najviše veruju spada i Slovenija. Nalazi se odmah iza Velike Britanije i Finske, a ispred Nemačke, Češke i Slovačke.
     
    Sa druge strane, Srbija je u evropskom proseku, a poverenje u prodavce polovnih vozila je veće nego u zemljama u okruženju (Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumuniji i Bugarskoj), dok je ipak manje nego u Sloveniji.
     
    Zanimljivo je da su po nivou poverenja u prodavce polovih automobila građani Srbije u istoj ravni sa Francuzima.
     
    Iako Britanci najviše veruju prodavcima, to ne znači da tamo nema prevara. S obzirom na to da 14,5 odsto polovnih automobila u toj zemlji ima „korigovanu“ kilometražu, lako je zaključiti da su i Britanci meta prevaranata.
     
    Pritom se Velika Britanija uveliko razlikuje od ostatka Evrope jer ima znatno manje uvezenih polovnih automobila (najviše zbog toga što je volan na vozilima koja saobraćaju u toj zemlji na desnoj strani).
     
    Prema istraživanju platforme carVertical, 55 odsto vozača koji znaju dosta o tehničkim aspektima automobila veruje prodavcima.
     
    Međutim, osobe koje se manje razumeju u automobile obično imaju niži nivo poverenja (17,5 odsto). Pritom, mlađa generacija manje veruje prodavcima.
     
    Samo 17,9 odsto osoba uzrasta od 25 do 34 godine veruje prodavcima polovnih vozila, u poređenju sa 30,3 odsto osoba starosti od 35 do 44 godine.
     
    Tačno objašnjenje za ovo ne postoji, ali se pretpostavlja da su mlađi ljudi informisaniji o automobilskim prevarama pa time i sumnjičaviji.
     

    Najviše poverenja u trgovce polovnim automobilima imaju Britanci, dok su građani Srbije u sredini liste, pokazuje statistika.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Zanimljivosti

    Svakodnevne navike koje vam mogu promeniti život

    Način na koji provodimo dane određuje kvalitet našeg života. Nije to uvek očigledno, jer sitnice koje svakodnevno radimo deluju beznačajno, ali upravo te sitnice oblikuju kako se osećamo, […]