• Zbog čega se građani najviše obraćaju ombudsmanu

    Zaštitnik građana dobija najviše pritužbi na rad katastra, a veliki problem je postupanje izvršitelja, to su prve ocene kampanje Dani ombudsmana posle obilaska Valjeva, Šapca, Loznice i Niša gradova sa najvećim brojem pritužbi upućenih zaštitniku građana.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Zbog čega se građani najviše obraćaju ombudsmanu
    Foto: Pixabay

    Kako RTS navodi, građani se više žale na rad republičkih nego na postupanje lokalanih organa. To je u svim gradovima, kaže zaštitnik građana Zoran Pašalić, u Nišu su čak navodili i imena zaposlenih sa kojima su imali problema.

    Građani se više žale na rad republičkih nego na postupanje lokalanih organa. To je u svim gradovima, kaže zaštitnik građana Zoran Pašalić, u Nišu su čak navodili i imena zaposlenih sa kojima su imali problema.

    “To su najčešće njihova imovinska prava koja trebaju da budu verifikovana kroz upis u katastar to je danas svaki drugi građanin koji se prituživao ono što u ovom trenutku radimo danas svaki drugi građanin i svakako da ćemo se i do dandanas smo se bavili a bavićemo se mnogo više. Jedino sistem koji funkcioniše može da bude za sve građane i za njih, oni koji postupaju, u korist, a da svako odstupanje iz sistema radi nešto neverovatno a to je jednu štetu koja se razvija kao znate ono što se kaže domino efektom”, navodi Zoran Pašalić, zaštitnik građana.

    U Nišu u ovoj godini 1500 pritužbi, na lokalu najviše problema sa bukom iz ugostiteljskih objekata.

    “Onda smo identifikovali zapravo da nam tu fale neke lokalne odluke koje bi u tom delu uredile kontrolisanje nivoa buke tako da smo u toku prošle nedelje uputili inicijativu za donošenje lokalne odluke o merenju nivoa buke iz ugostiteljskih objekata”, naglašava Katarina Mitrovski, ombudsman grada Niša.

    Predlozi zakona i izmene, ustavne inicijative neke su od mogućnosti za rešavanje problema, najbrži – preporuke i insistiranje da se po njima postupa u konkretnom slučajevima. Zašto se ne postupa često zavisi i od zaposlenih u institucijama.

    “Mogao bih gotovo sa 100 posto sigurnošću da tvrdim da ima svega. Znači i neznanje i inercija i nedostatak hrabrosti često. Jedino sistem koji funkcioniše može da bude za sve građane i za njih, oni koji postupaju, u korist, a da svako odstupanje iz sistema radi nešto neverovatno, a to je jednu štetu koja se razvija kao znate ono što se kaže domino efektom”, ističe Zoran Pašalić, zaštitnik građana.

    Veliki problem građana su i postupanja izvršitelja i to prema građanima sa minimalnim primanjima. U pripremi je inicijativa koja će biti najpre upućena Komori izvršitelja.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • Komentari 0

    Napiši komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *


    NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    MUP: Protekle noći nisu zabeleženi ozbiljniji incidenti

    Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova tokom prethodne noći izvršili su proveru identiteta ukupno 386 lica, pri čemu je 13 lica dovedeno do službenih prostorija zbog izvršenih prekršaja. […]