• Fejsbuk planira promenu imena

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Društvena mreža Fejsbuk planira da promeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal Verdž (Verge) pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima.

    Izvršni direktor Fejsbuka Mark Zakerberg namerava da govori o rebrendiranju na godišnjoj konferenciji kompanije „Konekt“ 28. oktobra, ali bi plan mogao da bude objavljen i ranije, navodi Verdž, a prenosi Rojters.

    Metaverzum se odnosi na svet virtuelnog okruženja, kojem ljudi mogu da pristupe putem interneta, a izraz može da se odnosi na digitalni prostor koji korišćenjem virtuelne stvarnosti ili proširene stvarnosti nalikuje realnom životu.

    Rebrendiranjem će Fejsbukova aplikacija za društvenu mrežu biti verovatno pozicionirana kao jedan od mnogih proizvoda u okviru matične kompanije, pod čijom kontrolom će biti i grupe poput Instagrama, Vocapa, Okulusa i druge, dodaje Verdž.

    Iz Fejsbuka su rekli da ne žele da komentarišu glasine ili spekulacije.

    Fejsbuk plaća milione zbog diskriminacije američkih radnika

    Kompanija Fejsbuk se nagodila da plati 4,75 miliona dolara kazne i do 9,5 miliona dolara odštete onima koji ispunjavaju uslove, nakon što je Ministarstvo pravde utvrdilo da je diskriminisala američke radnike u korist stranaca sa specijalnim vizama za popunjavanje visoko plaćenih poslova.

    Fejsbuk se takođe složio u sporazumu, koji je najavljen u utorak, da obuči svoje zaposlene o pravilima protiv diskriminacije i da sprovede šire oglašavanje i regrutaciju za zapošljavanje u svom programu sertifikacije koji omogućava poslodavcu da zaposli stranog radnika za stalno, prenosi AP.

    Odeljenje za građanska prava Ministarstva saopštilo je da je Fejsbuk „redovno odbijao“ da regrutuje ili zaposli američke radnike, među njima američke državljane, osobe kojima je odobren azil, izbeglice i one koje imaju stalno boravište, za pozicije, za koje je rezervisala za vlasnike privremenih viza.

    Fejsbuk je sponzorisao vlasnike tih viza za dobijanje „zelenih karata“ odobravajući im posao za stalno.

    Takozvane H-1B vize su sastavni deo Silikonske doline, koju široko koriste programeri i drugi zaposleni u velikim američkim tehnološkim kompanijama, a kritičari te prakse tvrde da strani državljani prihvataju da rade za niže plate od građana SAD.

    Tehnološke kompanije tvrde da nije tako, da se obraćaju stranim državljanima jer imaju problema sa pronalaženjem kvalifikovanih programera i drugih inženjera koji su državljani SAD.

    Uslovi poravnanja objavljeni danas najveća su građanska kazna i naknada zaostalih zarada koju je ikada izdejstvovala Služba za građanska prava u 35-godišnjoj istoriji sprovođenja antidiskriminacionih pravila prema Zakonu o imigraciji i državljanstvu, potvrdili su zvaničnici.

    Društvena mreža Fejsbuk planira da promeni ime iduće sedmice i da poslovanje nastavi pod novim brendom koji će odražavati fokus kompanije na izgradnju metaverzuma, objavio je portal Verdž (Verge) pozivajući se na izvor koji je direktno upoznat s tim planovima.

     
     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Svet

    Obeležava se Dan planete Zemlje

    Danas se obeležava Dan planete Zemlje, međunarodna inicijativa kojoj je glavni cilj da se podigne svest o zaštiti životne sredine i očuvanju planete. […]

    Koliko košta putarina u Srbiji i zemljama regiona?

    Kako je došlo lepo vreme i bliže se brojni praznici, sve više ljudi planira putovanja, što po našoj zemlji, što po inostranstvu. Međutim, ukoliko neko na put kreće sopstvenim automobilom, […]