busevi Autobus
Politika

DS PANČEVO: Javno-privatno partnerstvo u slučaju ATP-a predstavlja poraz nestručnog menadžmenta

Izvor: 
DS Pančevo Sub, 23/11/2019 - 23:56

Gradski odbor Demokratske stranke Pančevo oglasio se novim saopštenjem o ATP-u koje u celosti prenosimo.

Za vreme dok je Demokratska stranka vršila vlast u gradu Pančevu za v.d. direktora ATP-a imenovan je Nenad Stanojević, kao neko ko nije pripadao ni jednoj političkoj organizaciji.

Demokratskoj stranci, za razliku od Srpske napredne stranke, je bilo najbitnije da na čelo ovog preduzeća bude stručno lice a ne partijski poslušnik. Nenad Stanojević je za dve godine svog mandata u saradnji sa tadašnjom gradskom vlašću na čelu sa Demokratskom strankom učinio mnogo za ATP i napravljeni su ozbiljni planovi za naredne godine kako bi Pančevo imalo kvalitetan javni prevoz dostojan građanki i građana Pančeva, a ATP bilo profitabilno preduzeće. Dolaskom na vlast Srpske napredne stranke sve je stalo i počelo je sistematsko uništavanje ovog preduzeća koje je dovelo do bratijske koncesije.

Nenad Stanojević, diplomirani inženjer saobraćaja: 

„2010. godine pristao sam da uz podršku Demokratske stranke pokušam da oživim već ozbiljno posrnuli ATP.

Za nepune dve godine navodim samo deo realizovanog: ogradili smo autobusku stanicu, korigovali smo većinu gradskih i prigradskih linija, uveli smo zonski tarifni sistem, oborili smo cene mesečnih karata za 40%, penzionere smo prevozili za 500 dinara godišnje, obnovili smo vozni park sa 12 novih i 29 polovnih autobusa, instalirali smo novu opremu za tehički pregled, modernizovali smo sistem snabdevanja gorivom, uredili smo prostor za putnike autobuske stanice.

Nivo godišnjih subvencija bio je isti kao što je i danas.

Da li smo bili zadovoljni učinjenim?

NISMO, jer je tek trebalo da se radi.

Milošu Mijiću, Milenku Krajnoviću, Nebojši Gajiću i Bojanu Bojaniću ostavili smo u nasleđe: Studiju saobraćaja Grada Pančeva, Projekat konsolidacije, revitalizacije i reorganizacije ATP-a, Projektat uvođenja zemnog gasa u vozila javnog gradskog prevoznika, Plan restrukturiranja preduzeća, Tehnološki projekat javnog gradskog parkinga za putnička i teretna vozila, Tehnološki projekat linije tehničkog pregleda ATP-a i Idejni projekat integrisanog gradskog voznog parka.

Nakon 2012. godine navedenu dokumentaciju na kojoj su radila stručna lica Saobraćajnog fakulteta niko nije ni pročitao, a kamoli pokušao da realizuje.

Javno-privatno partnerstvo u slučaju ATP-a predstavlja poraz nestručnog i zlonamernog menadžmenta.

Nažalost, za godinu dana niko se neće sećati uslova konkursa za izbor privatnog partnera.

Pančevci će ostati bez javnog prevoza kao delatnosti od javnog interesa gde su socijalni interesi po prioritetu iznad ekonomskih.

Kako smo glasali, tako će i da nam bude.“

 




Marketing



Najnovije vesti